Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Dan före dan före dan före...

Kategori: Allmänt

Ja inte vet jag exakt hur många dagar det ska vara i den meningen men en vecka kvar
till jul är det iaf :)

Dagarna är späckade med allt möjligt, bloggen får stryka på foten ibland då...
S. har suttit med ritningarna i flera timmar nu och räknat på material in i minsta detalj!
Mycket grejer äre... ;)

Helgen har varit julig än en gång!
Igår kväll var vi bjudna av en av mina chefer på Stjärnjul som hon är regissör för,
väldigt bra föreställning och jag som inte är något stort fan av körsång blev helt frälst ;)

Den duktiga kören, Daniel Lindström och Dogge gjorde en fantastisk show och när
de började rappa "vi komma, vi komma från pepparkakeland" var det händerna i luften!




Stora körer blir mäktig sång!

Söndagen spenderade jag hos mamma med att baka lussebullar, mjuk pepparkaka och
så gjorde jag en till, men något mindre sats med mozartkulor!


Lunch på Donken efter att vi handlat, en ovanlig syn! Men ibland är det gott :) Äter
alltid nuggets där, tycker deras hamburgare smakar wettextrasor... UÄCK!


Sjuhundrafyrtioelfte lussebulls-degen för iår.. ;) How U lika mitt förkläde?? Mamma
grävde fram mitt som jag fick av mormor när jag var ungefär 3 äpplen hög, och kolla,
det passar perfekt! ;) Som att jag inte växt en centimeter....


Maria; vi ska rulla mozartkulor med sked och inte med tandpetare, det här var waaayy lättare!


Fick även till snitsen med gaffeln på slutet så man får såna där överklass-mönster...!
Vet inte om det påverkar smaken men fint blev det :)


Ena plåten med blandade fyllda och helt vanliga, orkade inte göra kringlor idag så vi gjorde högar ;)

Helgen i korthet, nu ska jag lägga undan datorn och chilla i soffan, måste ju ladda för
arbetsveckan som kommer! Eller nääää... Jag har ju jullov fr.o.m onsdag *duuh* ;)

Puss & kram!