Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tjofaderittan vad halt det blev!

Kategori: Allmänt

På två röda kom halkan och liksom gosade ner sig i trottoaren! Ni som känner mig vet ju att jag
kan ha liiite svårt att stå på benen när det vankas beläggning och idag var det nära
att bakhuvudet fick hångla med asfalten men jag klarade mig! *Phew!*

Dålig uppdatering denna vecka, har gått tre-dagars utbildning i DISA-metoden så
hjärnan har varit lite slö på kvällarna om man säger så.
Idag var vi på banken och fick väldigt goda nyheter, berättar mer när allt är helt klart,
don't wanna jinx it! ;)

Idag fick vi offerten på köket från KVIK, ser riktigt bra ut och det känns som att vi
bestämt oss för dom! Tänkte visa en bild men datorn ville inte riktigt så det får bli en annan gång!

Ikväll är det soffläge som intas, igår körde jag ett Zumbapass här hemma med våran
Kinectsensor, och Zumba är lätt den roligaste träningen jag nånsin kört! :D
Underhåller som jag tidigare skrivit en och annan förbipasserande men hey, vad gör det?
Och det är perfa (och billigt) för mig att träna hemma, jag är värdelös på att liksom planera
in  träningen och ta mig till gymmet... Det är bara S. som står för den biten i denna familj!


Såhär ser det ut här hemma när det ska exercisas! Hopp och skutt och höfter osså
lite klapp med händerna där också, bra ja!!!! Man bara följer tjejen på skärmen och
låtsas att man har samma takt och smidighet så blir det så bra så...

Äh, man kanske ska ta sig en kopp julte och nåt med saffran i? Börjar fundera över om det
är så bra att äta massa saffran för mig, jag hade ju faktiskt nästan gulsot när jag föddes---
Haha den tyckte ni var rolig va??!! ;D
Och glöm nu inte Leilas söta jul kl. 21:00 på 7:an, typ de bästa programmen ever! ;)

Nu ska jag sluta dumma mig och återgå till min Amelia... Ja AMELIA! Shit, när blev jag såhär gammal?

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: