Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bilder från igår!

Kategori: Allmänt

Idag har de hunnit ännu mer, jag har inte varit upp på tomten idag men igår såg det ut såhär:


Jordhögen är helt nedplattad och småstenen har kommit på plats


I know, kanske inte den mest intelligent tagna bilden men jag bju'på'de :) Rören som sticker upp därborta är ledningarna från LTA-pumpen som nu är nedgrävd, väldigt skönt!

Vi har ju som jag nämnt tidigare skitbra grannar och när det blev strul med husplaceringen frågade vi grannen i gula huset - "vad har du för smärtgräns, hur nära får vi komma?" Svar: Äh, jag har ingen smärtgräns, kör på ni :) Han tyckte även att vi skulle fylla upp med massa ända mot garaget vilket är bra för oss, så grannsämjan kan vi verkligen inte klaga på :)


"Vi" gjorde även lite nytta igår kväll och byggde några bockar som vi ska ha några grejer på sen. Så jag tittade på och S. byggde ;)


Lycklig som få när de sladdlösa verktygen äntligen har kommit!


Två såna här blev kvällsverket ;)

Imorrn börjar allvaret, då ska grunden börja sättas ut och jag kan säga att en av oss är mer taggad än den andra ;) Kan bero på att jag inte har en susning om vad det innebär, men det löööööser sig :D

Nu är det sovdags, det är ju faktiskt jobbdag imorrn hörni!

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: