Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Kök!

Kategori: Allmänt

Nu börjar OSB-skivorna komma upp i köket, vi räknar med att gipsa klart imorrn :-) Jag smet iväg några timmar idag och handlade kläder inför skolstarten med mamma ;-) Precis som när man har liten... Fast nu jobbar jag ju i skolan så lite skillnad är det nog :-) S. har i stort sett OSB:at klart "vår" del av övervåningen, dvs stora badrummet, klädkammaren och vårt sovrum. En del rum i huset är mindre än vad jag trott och en del känns större... Men inga möbler är ju på plats än så jag får nog vänta med finale verdict! Nöjda är vi iaf :-) Min kära storasyster P. med familj (Ida saknades ju förstås) kom förbi och hälsade på idag, spontant och trevligt :-)

Visar bilder imorrn! Förhoppningsvis på ett färdiggipsat kök :-D
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: