Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Stickor, gles och rör

Kategori: Allmänt

Tjosan! En dag till som jobbats bort ;) Haha nä vi är inte klara än, efter lite grillat så blir det till att isolera bjälklag för hela slanten, S. säger att det ska bli klart ikväll! Därmed basta :) Har jag iofs inget emot, om jag aldrig mer behöver isolera i hela mitt liv så klarar jag mig galant ändå ;)
 
Idag har vi plastat och glesat klart taket på övervåningen, och så fick vi finbesök av M&P, väldans trevligt! S. har även hunnit med att få jättestickan Hubert i sitt finger och så har vi gjort klar avluftningarna till toaletterna :)
 
Ja, typ detta vi sysselsatt oss med :)
Vi hoppas kunna glesa klart nere imorrn och sen börja med innerväggar :D Så håll alla tummar och tår för att vi håller tempo, jag börjar jobba om en vecka så nu börjar det bli lite stressigt känner jag, sen ska ju S. vara här själv på dagarna och då hinner man ju inte lika mycket... Så jag vill verkligen köra så mycket det går nu medans jag är ledig!
 
Puss & kram!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: