Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Privacy!

Kategori:

Så kom de äntligen upp, hissgardinerna från Himla :-) Köpte 130 cm breda i färg natur, grymt enkla att sätta upp och pryder sin plats bra :-)

Idag när jag hade min tjejgrupp i 9:an började vi prata om påverkan som media har på folk, bland annat bloggar och Facebook. Att allt är så jävla perfekt jämt och alla andra har så lyckliga och intressanta liv... Så för att jobba upp min kvot på "nä, livet är inte alltid champagne och rosor, ibland är det knappt mellanöl och popcorn"-inlägg så kan jag som tillägg till detta puttinuttiga gardininlägg berätta att jag haft en överjävlig dag på jobbet med ett tempo som min förkylning inte behövde, strömavbrott på vägen hem i halva södra Stockholm vilket gjorde att inte ett lyse på 1 mil funkade = 1 timme och 10 minuter för att ta mig hem och när jag kommer hem så måste vi tömma släpet i kylan utan att veta var vi ska ställa skiten... Så, nu har jag dragit mitt strå till stacken! ;-) Men allt är ju världsliga ting, jag har ju egentligen ett ganska perfekt liv :-) Haha!

Puss & kram!


Kommentarer

  • Helena säger:

    Så sant!! Ska man tro allt man läser så myyyyyyser folk sjukt mycket! Och alla barn är så snälla, omtänksamma och väluppfostrade och huset alltid välstädat..... Krya på dig! Kram ♥

    2012-12-03 | 21:22:21
  • Anonym säger:

    gillar tapeten !!!

    2012-12-05 | 17:34:32

Kommentera inlägget här: