Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

The Hobbit!

Kategori:

Rekommenderas starkt! :-) Såg den ikväll i 3D, grymt bra och faktiskt rolig film :-) Jag är ju inget "fan" på det sättet, har inte läst nån av Tolkiens böcker men S. har ju det kan man säga ;-) Typ allihop! Jag skulle nästan vilja dra till med att den är snäppet bättre än Sagan om ringen, fast det är ju en smaksak :-) Så ikväll blev det inge husgöra, får se vad morgondagen innehåller... Jag vet iaf det viktigaste som händer och det är att jag ska klippa mig kl 12 :-D Välbehövligt efter ett års saxlöst tillstånd... Huvva vad det ser ut nu! Har även klurat på annandagsmiddagen som vi ska äta här hemma hos oss med 12 pers... Den ska vara fettfri, mjölkfri, äggfri, nötfri, inga stenfrukter och inte för mycket salt... ;-) Joråsatte... Fast jag tror jag listat ut det! Ni får se om jag lyckas :-) Nu blir det seriemördande resten av kvällen med Dexter-marathon!
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: