Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

"Ska vi köra sten, sax, påse på den?"

Kategori: Allmänt

Ibland kommer man bara inte överens och ikväll föreslog jag faktiskt att vi skulle köra sten, sax, påse gällande ett fönster. Men fick till svar "vi sover på den" :)

Träffade nya rörmokaren idag, och pjörskans vad bra det kändes! Tror det är helt rätt kille för oss, flexibel och jädrigt skön att prata med, blir nog bra det :)

Igår rev vi det sista i hallen och jag fick ett totalsjunk i kroppen och säckade ihop fullständigt, var bara att packa ihop och åka hem efter att ha rivit, packat isolering och fått ner en massa bråte i släpet! Vi är båda fortfarande rätt trötta efter flytten tror jag, kom liksom ikapp oss efter någon dag. Jag har det iaf väldigt lugnt på jobbet den här veckan eftersom kidsen har sportlov, så jag behöver inte precis jobba ihjäl mig :)

Två sexiga typer in action:






Tog en långlunch med fina A. idag, jag ska vara lekledare på hennes dotters 8-årskalas om en månad vilket innebär att jag imorgon ska träffa tjejorna i Skärholmens centrum, lägga upp en kalasplan med lilla födelsedagsbarnet och sen få gå på kalasbutiken av alla kalasbutiker där och shoppa loss för A.s pengar! :D I'm sooooo taggad!

Vi ska också på Bygma och träffa Kenny igen och gå igenom lite med takstolar (S.) och kök (jag) :)

Väntar fortfarande på kommunen, får se om vi når någon framgång imorgon med våra kontaktförsök...

Ha en skön kväll :)

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: