Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Fredagens aktiviteter....

Kategori: Allmänt

Kommer ha träningsvärk deluxe imorgon gissar jag!
Drog igång invändigt idag och dammet yrde som ectasy på rave... Isolering hade liksom gottat till sig.... UÄCK!

Igår kväll bestämde sig killarna för att inviga trettonhelgen med


och...


ingen kommentar på denna... Inget av det var väl särskilt gott kan man säga! J. kom också på den eminenta idén att jag skulle köra nWhoppen (vår 4-hjuling) till tomten idag, för han ville köra och eftersom våran står framför Crystal (hans 4-hjuling) behövde han inte flytta på våran i onödan... Sagt och gjort, på med kläderna och hjälmen imorse och eftersom jag bara kört typ 10 minuter i en skog en gång, var vi tvungna att ha lite körskola först jag och min käre bror... Den bestod av att jag körde två 8:or på vår lilla parkering. "Hajar du nu? Bra! Då åker vi!" :D


Väldigt roligt är det faktiskt, även om min tumme som jag gasade med höll på att trilla av av kylan!

Resten av dagen bestod av... DESTROY!










I've never looked this hot... ;)





Alltså nu älskar jag ju S. oavsett men just för tillfället älskar jag nog honom lite extra bara för att han är snickare... God damn vad händy det är när vi håller på!


Och min käre bror är jag/vi också extra tacksam för just nu, får så himla mycket hjälp av honom! :D

Ungefär här nånstans tröttnade jag och J. och blev hungriga, tyckte det var dags för lite lunch helt enkelt! Jag hade packat med varmkorv with all the trimmings och tänkte koka den lite snabbt på spisen som vi faktiskt har i stugan. Men icke sa nicke, J. tyckte vi skulle vara ute och det var ju kanonväder så why not?!

Ut med grejerna bara och tänd elden ;)




J. ställer iordning loungen ;)




Grabbarna grus tar det kallt...

Ja herregud, jag säger då det... Dra ner persiennerna gott folk för familjen TAIKON har kommit till byn!


Igår innan snön kom sågade jag ner ett av träden framför huset. Haha, 1-0 till mig trädskrälle! :D Fick kämpa med min lilla fogsvans faktiskt ;)

Nu ska jag krama ur håret, sätta på mig ansiktet och sen ska vi alla åka hem till mamma, dö av i en soffa med ett glas vin och bli serverade kalkonmiddag, imorrn följer del II!

Puss & kram!

Kommentarer

  • Syster H säger:

    Ja jösses vad flitiga ni är!!!! Det ser ju ut att vara helt underbar natur verkligen, jag längtar tills vi kan komma och hälsa på!!!!!!!!! :-)

    Kram

    2012-01-06 | 19:29:08

Kommentera inlägget här: