Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Grattis älskade vän!

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen efter födelsedagskalajsande i sumpan! Maria turned 27... Och jag som tycker det var alldeles nyss jag hämtade henne hemma för att åka iväg på en fest när hon fyllde 16! Låter som en gammal mamma som sett barnet växa upp, hua :)

Så om Maria fyller 27 idag betyder det att vi hängt ihop i cirka 12 år vid det här laget... Jag hoppas det blir många fler! Så för att fira dig ordentligt vännen så har jag nedan en liten trip down memory lane tillägnad dig ;)


Snyggare guider har Katrinelund aldrig haft! ;)


Gungorna var den bästa fritidsgården!


Do the sexy look!


The unforgettable Zakynthos-trip... Min käre far en månad innan vi ska åka: "men vadå, mamma ska väl med?" "Eeh, nä det är bara vi tjejer som ska åka.." ;D Och sen stack vi, 16 och 18 med förnuftet i resväskan! Och det gick huuur bra som helst :)


Dagen vi ägnade åt att göra dig fiiin till studentbalen!


Lanzaroteresan med the boys!



Många koppar te har det blivit... :)


Så glad att vi klämde in en Barcelonaresa bara du och jag nu när vi har så busyiga liv båda två :)

Tja, what can I say? Tjejen som tittade snett på mig i korridoren i 7:an och fick en lika arg blick tillbaka visade sig inte vara så tokig ändå...! Så många minnen skapade, och jag tror det blir många fler :)

Kommer alltid finnas för dig, love U hun!

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: