Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Plåtar & jordgubbar

Kategori: Allmänt

Nuså, I'm back! Eller ja, iaf så ni kan få se lite bilder... Förkylningen vägrar ge sig och var om möjligt ännu värre imorse. Så där gick vi idag, en hostig och grymt täppt A, och en rörelsehindrad S... What a combo! ;)
 
Idag har vi fått upp lite plåtar på taket, sågat till lite bräder, satt sista midjebrädan och annat krimskrams... Det går verkligen inte så fort nu när jag bär och lyfter allting - men det går och det är ju huvudsaken :)
Z the dog... Hammarkunskaperna är det väl lite sisådär med och han har inte hajat det där med att jag vill att han ska bära skruvdragaren ännu - men han är mysigt sällskap ;)
 
Hittade mer vilda blommor på tomten idag, den sköter sig så fint så! Den får passa på nu för sen ska jag väl engagera mig och då vet ni ju hur det går med växterna... Tvärdöda!
 
Sen kom världens bästa mormor och plastmorfar förbi på en liten titt och hade jordgubbar med sig, försvann i en rasande fart till eftermiddagsfika :)
 
Plåtarna uppe på baksidan, lite tak på det där så ;)
 
Skrivbord a´la Rönnvägen... Vårt lilla tak som används som avlastningsyta kan man säga ;)
 
Nu ska jag gå och ta ut ananaspajen ur ugnen, kanske blir en liten rulle sen men en tidig kväll blir det for sure för lilla fröken förkyld... I'm such a party-pooper!
 
Puss & kram!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: