Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Total LYCKA!

Kategori: Allmänt

Ladies and gentlemen - vi har nu fönster! I hela huset! På en kväll! :)
Nästan så att jag saknar ord för hur fantastiskt det känns, och dels för fönstrena såklart men mest tror jag för ALL den villkorslösa hjälpen vi får. Ikväll var mamma, J&E samt resterande klanen Öberg på plats för att hjälpa till nu när situationen är som den är. Och vi fick in allt, vilket vi aldrig kunnat tro/drömma om. Vi hade räknat med minst 2 dagar - men tjofräs vad det gick :)
Så världens största TACK från oss!
Nu följer bildkalas från dagen, dagens näst största bedrift var när jag och bästa svägerskan lossade 3 ton (JA, 3 TON) shingel uppe på taket - det ni ;) Med efterföljande yoga - still on the roof ;)
 
Enjoy!
 
Känns så bra med de val vi gjort på spröjs och fönsterfoder :) Lite kvar som ska fixas innan det är ordentligt klart men nu är inte inte länge kvar innan vi kan börja inne!
 
Mindre kul är att jag har åkt på ett rejält halsont och känns ungefär som att jag har en golfboll i halsen :( Knaprat i mig två Ipren och ska sova nu, så hoppas vi på att det är borta till imorgon ;)
 
Puss & kram!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: