Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Inget får igång en lördag

Kategori: Allmänt

som en tripp till tippen! :D
De är väldigt generösa på våran tipp med hur många gånger man får åka dit gratis...


tror att vi klarar oss, kan bli liiite tight men det borde gå ;) Det är nån konstig tillfredsställande känsla med att åka på tippen och hiva ner skräp i de där containrarna!


När vi kom "hem" fick S. ett ryck och ville inspektera taket... Hittade tre lager med papp och då kunde han ju riva det första tyckte han. Så jag lämnade han där på taket och gick hem ;)
Ska åka till mormor på middag ikväll och behövde göra mig iordning :)

Inget svar från kommunen än, när jag ringde i torsdags morse hade karln gått på semester i två dagar. Det får man ju gärna göra men fick ett mindre bryt och frågade växelkillen om kommunen har nån policyn gällande att återkomma på telefonsamtal och mail? Vi har ju stenhårda regler i den kommun jag jobbar i... Och det har Haninge också upplyste killen mig om, bara det att våran käre byggnadsinspektör inte riktigt lever upp till de kraven! Så tidigast på måndag har vi chans att få tag på honom, sen måste vi ju ändå vänta på tiden för samråd... men men, inget att göra!

Nu ska jag gå upp och våldgästa mammas garderob och se om jag hittar nåt att ha på mig, väldigt praktiskt att hon har så stor garderob när jag har spenderingsförbud ;)

Hoppas solen lyser på er!

Puss & kram! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: