Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Glädjens dag!

Kategori:

Idag är det glädjens dag, för idag vid lunch fick jag och K. hämta hem min älskade pappa från sjukhuset :-D Så just nu är detta min utsikt ;-) Eller ja, jag kollar ju såklart mest på tv:n!


Väldigt skönt :-) Jag har pressat juicer för glatta livet som ligger i frysen och väntar på att shottas ;-)

Massa nyttigheter där, kan kanske hjälpa till med återhämtningen...
Fick även ett kort från min käre snickare som satt upp vår köksfläkt idag :-)

Ska bli jättespännande att se med egna ögon, känns iaf lovande!
Nu ska jag fortsätta umgås, kolla på så mycket bättre och allmänt njuta av sällskapet :-)
Puss & kram!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Vad härligt att han har fått komma hem och att han mår bättre!! Njut av det fina sällskapet och av att du har en snygg fläkt hemma ;-) Kram ♥

    2012-11-24 | 20:57:13

Kommentera inlägget här: