Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Fixardag!

Kategori: Allmänt

Idag har vi tagit igen allt slappande senaste veckan tror jag :) Hela undervåningen plus husvagnen har fått sig en genomgång och nu har en del saker börjat komma lite mer på plats iaf :) Behövs en garderob till sovrummet men den i hallen har iaf kommit upp!
 
Igår var vi iväg på dagen och handlade jeans till S innan vi sladdade in på en bio och såg Taken 2 - mycket bra! Tänkte gå ut och äta efteråt men eftersom vi båda var helt slut efter tre timmar ute i den stora världen så åkte vi hem och gjorde tapas hemma istället... Sen somnade jag klockan 21 och sov i 11 timmar... Tror inte vi är på banan än riktigt ;)
 
Gick lös på ICA och åt tills magen stod i fyra hörn!
 
Lite behind the scenes på det smärre kaos som varit här hemma senaste veckan... It may look pretty on the outside... ;)
Vår välorganiserade tvättstuga....
 
Och lilla badrummet
Mmm, det var dags att liksom ta tag i det där idag... Så efter ett ryck blev det såhär fint!
Fattas lite krokar, handdukshängare, lampa och några hyllor men en stor förbättring när jag fått gömma allt i lådor iaf ;)
Och idag hann jag även baka - sicken fröjd!
Gjorde bara en enkel chokladsockerkaka men kändes väldigt harmoniskt haha!
Medans jag stökade på med allt möjligt fokuserade S på hallgarderoben som nu äntligen är uppe - väldigt skönt!
Och vi hann också få upp torktumlaren innan dagen var slut!
Så nu står den så fint bredvid sin kompis :)
 
Nu ska jag laga mat - and I love it! :D
 
Puss & kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: