Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Mammas bäbisar!

Kategori: Allmänt

Nu börjar de flytta in på allvar, mina små bäbisar... Och då menar jag såklart tvättmaskinen, ugnarna, badrumsmöblerna... ;) S. har varit mest exalterad över träarbetet, nu börjar mitt roliga :D
Framstegen de senaste dagarna:
 
Aaah, I just love it :) Igår fick vi grym hjälp av mamma som kom och städade och lyfte in tvättmaskinen, vi höjde upp den cirka 45 centimeter från golvet för att höjden ska bli mer bekväm och det ångrar jag inte en sekund! Tvättstugan är kök från IKEA och tvätt+tork står på det som egentligen ska vara överskåp för kyl & frys... Men det ville jag inte ha de till så vi satte lite extra ben på och en mdf i bakkant så blev det så stadigt så :) Och tvättmaskinen sen, sicken fröjd det ska bli att köra första maskinen i den ;)
 
Nä, nu måste jag gå och verka engagerad - dan för dan före dopparedan här på bygget! :D
 
Puss & kram!
 
 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Det är nära nu!!! Och så spännande!!! :-)
    Kram på er
    Helena

    2012-10-03 | 20:25:22

Kommentera inlägget här: