Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tjoff in i väggen!

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Alltså jag är så nöjd! Visst får man vara det? :) Listen sitter uppe på övervåningen och S. har målat hela "hålet" upp mot allrummet, det blev så fiiint! :D Vi är båda nöjda med nyansen och det är ju skönt eftersom jag tar typ ALLA inredningsbeslut själv, utom golvet... Mamma har varit smakråd på färgen också och det var skönt att S. tyckte den var fin :)
 
Jag min klant drog en OSB-skiva rätt i väggen det första jag gjorde, SÅKLART! Men men, shit happens! Det ska ju synas att man bo'å ;)
Blandarna kom idag också, rejäl tyngd på dom så då måste det ju vara kvalité? ;) www.blandarbutiken.se var toppenbra!
 
Nu får ni lite bilder på framstegen:


The hole in the hall! I de svarta prickarna där borta ska det sitta spottar, ifall nån undra!


Äntligen kan vi ta bort golvet som vi haft som målarunderlag! Fodrena ska upp på fönsterna där bakom men det löser sig.... Hehe!

Whoopsie! Men vad gör det om 100 år som S. sa?
 
Fick ett sms idag av en kompis som gjorde mig så himla glad! Jag känner mig ibland smått stressad över att det sociala livet just nu är -22, men så får man en påminnelse om att riktiga vänner finns där ändå och bara väntar på en kaffeinbjudan! Och jag lovar, lovar, lovar att när detta är klart får ni alla komma och bo och fika huuuur mycket ni vill! Lisa, U made my day <3
 
 
Nu ska vi plöja ett Boardwalk Empire innan det är dags för kuddmöte, imorrn är jag lite mindre byggare och lite mer ryttare, lovar att ni ska få bildbevis på att jag faktiskt SITTER på hästen ;)
 
Puss & kram!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: