Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Iron man 3

Kategori:

Godkväll! Precis kommit hem från bion, Iron man 3 stod på agendan :-) Hade nån frågat mig för en vecka sen om jag ville se den hade jag nog skrattat bort det rätt saftigt men S. övertalade mig att se 1:an & 2:an förra helgen och jag tyckte juh att de var riktigt bra juh! ;-) Och det var 3:an också, om man nu gillar flygande dräkter och glödande mänskor... Hehe! Innan filmen käkade vi lite tapas på La cucharacha, men det var jag mindre impad av. Helt okej men E. fick fel mat och sen var det lite väntetider och sånt som gör att jag inte rankar det på min topplista. Men som vardags "käka innan bion" ställe var det som sagt helt okej!

Lite av allt smarrigt :-) Nu ska vi soooova efter denna extremt jobborienterade vecka, imorrn ska vi fixa med lite slang till övervåningen så att vi kan få upp duken :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: