Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Ytterligare en dag till handlingarna

Kategori: Allmänt

Hej!
Inte så mycket att rapportera idag, en klassisk måndag helt enkelt :)
J & E var här på spontanmiddag och nu målar S. ett extra varv uppe i lilla hallen. Jag skulle lägga ut husvagnen på blocket tänkte jag, men bilderna är no where to be found...(?) Fotade en massa bilder i höstas när jag la ut den men fattar inte var jag gjort av dom! Och suget att gå ut i detta snö/minus/sol/blåst/aprilväder finns liksom inte just nu... Inte alls! Så jag får vänta en dag till helt enkelt... Hade tänkt åka på ICA också men den lusten fanns inte HELLER! Det går bra nu ;) Ska premiärkolla på Hannibal med Mads Mikkelsen och sen blir det Elementary kl 21:00, allt som har med psykotiska/psykologiska/mördarsaker att göra sväljer jag med hull och hår - älskar såna serier :) Hoppas ni alla haft en bra start på veckan!
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: