Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

No luck there

Kategori: Allmänt

Nä, jag fick inte fota innan det var klart, så ni får vänta på de rafflande garagebilderna liiite till :-) Men kolla här, mina orkidéer lever! Och inte bara lever, de BLOMMAR!



Helt sjukt, har aldrig lyckats med det förut... De trivs exceptionellt bra i vårt vardagsrum och badrummet, don't know why men så är det :-) Imorgon ska jag gå HLR-kurs på jobbet, skolsköterskan frågade om jag hade skrivit upp mig och jag sa att "nä, men det kanske vore bra att fräscha upp det lite". "Ja det är alltid bra, när gick du det senast?" "Tjaaaa... jag tror det var i 5:an när vi simmade på sporthallen, de visade nåt med nån docka...." Vi kan väl säga att blicken hon gav mig gav mig en känsla av att hon hellre dog än fick "hjälp" av mig i en nödsituation! Så 8:15 är det uppställning och test av kunskaper... Känns som en dålig re-run av högstadiets fysikprov! Får se om jag återkommer smartare imorrn kväll :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: