Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Birthday, tv, mattor och fireworks!

Kategori: Allmänt

Heeeej! :) Har inte glömt er, gårdagen försvann i ett nafs och idag har vi varit iväg så nu fick jag tid att sätta mig ner! Min 27-årsdag var kanon, tyvärr var S. så förkyld så han fick stanna hemma på kvällen och det planerade dagsspabesöket blåste vi av, kombinationen förkylning och varm bubbelpool kändes sådär... Jag fick massa fina presenter och på kvällen samlades vi ett gäng på restaurang och sen slog vi klackarna i taket :) 
Bjuder på en lagom representativ bild för kvällen ;)
Yepp, trrrrrrevligt var det! :) Faktiskt i fin form idag, vi åkte iväg och bytte en present som jag fått av mormor som jag redan hade och så passade "vi" (S) på att köpa fyrverkerierna till tisdag!
Blir nog fin grannsämja efter den kvällen... ;) Vi är såna där som kan vara utan raketer 3 år i rad, sen går vi all-in! Iår är ett sånt år ;) Sen gjorde vi ett ryck med det rum som vi ska ha gymgrejerna i, S. har beställt mattor på nätet och idag kom de - halleluja!
Testad och godkänd :) S. är ju en riktigt disciplinerad herre som är på gymmet 5-6 dagar i veckan medans jag har karaktär som en skadeskjuten bäver och aldrig är där (har inget kort heller). Så då är det perfekt att ha grejerna hemma, även för S. som kan välja att träna hemma :)
Efter att vi fick klart där gjorde vi ett ryck med tv:n till allrummet uppe som S. slängde upp i ett nafs
Har ju fortfarande ingen soffa däruppe men skönt att få undan lite i taget. Vi tänkte bygga ihop våran bokhylla också när vi ändå var i gasen men hittade inte skruvarna....! Så då kunde vi inte jobba mer ;) Nu säger den här nyblivna 27-åringen tack för idag
och ska gå och laga lite mat - räkpasta med massa chili har den förkylde i familjen önskat! Har inget recept men om det blir gott så slänger jag upp det :) Har också fått bannor från mormor för att jag inte lagt upp muffinseceptet, f'låt... Gör det så fort jag hinner :) Puss & kram!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: