Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Host i kubik!

Kategori: Allmänt

Hej! Igår blev jag alldeles förkyld helt plötsligt och energin har varit låg idag... Har som alltid en rejält störig hosta som jag hoppas blir bättre inatt, annars får jag nog vackert gå och lägga mig i gästrummet ;-) Hade iaf inget annat val än att fara på IKEA imorse, behövde handla grejer till mitt rum. Så jag åkte dit på sekunden när de öppnade och sen var jag klar på en timme! Hade redan skrivit ner var saker och ting låg och sen behövde jag lite piff som jag slängde ner... Kom på vid tag själv-lagret att det här med att vara själv med dessa vagnar

som sedan blev tre vagnar eftersom jag köpte en 3-sitssoffa också, kanske inte var den mest brighta idé jag nånsin knäckt typ ever - men de gick de å! Skam den som ger sig ;-) Tog med piffet till jobbet direkt och resten blir utkört imorgon - nån måtta får det vara på mitt slit ;-) Just nu ser rummet ut såhär


Hade helst velat knacka in nytt golv också men det fanns inte medel till det just nu. Det är iaf ommålat med vitt och sen nyans mullvad på kortväggen. Har tyvärr ingen före-bild men det såg gräsligt ut så det kanske är lika bra! Imorgon ska jag köra igång, så nu blir det te med ingefära och ryggläge med en film :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: