Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Sött sötare sötast

Kategori: Allmänt

Magen har nu antagit formen av en spärrballong med en touch vattenmelon... Varit på julbord med mitt gamla jobb och herreguuuud vilket gottebord de har! :-D Maten är också jättegod men U know me, sugar är min kömpis ;-)

Fick sansa mig lite och lägga upp lite snyggt, och gå några fler gånger ;-) Tack Hågelby hus för er kock! Och tack Sara från Bauhaus för kommentaren, hoppas att du Nati hittar tapeten någonstans :-) Nu ska jag knacka in några timmars sömn innan jag ska upp på Ikea imorgon, fick en signad rekvisition av chifen idag så nu ska här göras iordning rum! Ska visa er före och efter när det börjar ta sig, ommålningen blev klar igår :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: