Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Vårtankar

Kategori: Allmänt

Hej! Ja det kanske låter knasigt att jag funderar på våren preciiis när den efterlängtade snön äntligen kom, men trädgårdsfixet återstår ju... Just nu funderar jag mycket på stenläggningen, lutar åt något sånt här fast ändå inte exakt så

Ni fattar va? ;-) Vissa stensättningar går bort direkt, t ex de som är alldeles för "fina", känns liksom inte som de passar till huset. Röda nyanser går också fetbort! Hinner klura liiite till men skönt att börja i tid ;-) I övrigt har jag ätit tre tacosar till middag (alltså mjuka bröd=väldigt mätt just nu) och så har jag ju piffat i köket!

Glasburkar modell större som rymmer bra :-) Och nej, jag har inte vaniljfärgat specialmjöl längst till vänster, det är S. proteinpulver i smak hallon... Jodå, manligt är bara förnamnet ;-) Hehe! Nu ska jag sjunka in i min deckare och ladda för en ny arbetsdag imorgon, snart är det påsk hörni! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: