Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Socklar och taklist!

Kategori:

Hej! Ingen aning varför rubriken på förra inlägget blev avslutning, stämde ju inte på en fläck... Men men, sånt händer ;-)
Jag är precis hemkommen från en skitrolig ridlektion, red denna skönhet ikväll

Cordobés, fina spanjoren :-) Rider honom ganska ofta, störtskön!
När jag kom hem höll S. på för fullt uppe på lilla toan, blir såhär fint



It's all in the details :-) Ljuset är lite gult, mycket vitare egentligen...
Nu har jag precis packat ihop grejer till imorrn när vi far till pappsen över helgen och det blir en tidig kväll - bilen går 06:15 imorrn ;-) Liftar med S. till hans jobb och sen åker jag med min chef därifrån - allt för att slippa åka kommunalt haha!
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: