Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Misstänksam...

Kategori:

kollar som vanligt på Jamies 15-minutare men ikväll är jag skeptisk till hans "svenska" köttbullar... I min värld så innehåller de iaf INTE dill men en hel massa annat som han inte har! Nu blir jag ju skeptisk - kan man lita på karln när han säger att såhär gör de i Toscana/Grekland/Agadir??? Huvudsaken är väl såklart att det är gott men han kan ju inte ljuga!!! Nä, måste nog ta han med en nypa salt hädanefter ;-) I övrigt har vi inte gjort så mycket idag, S. har haft feber hela dagen och jag är inte piggaste svinet i skogen heller. Tömde en tvättmaskin och fick sån yrsel att jag fick gå och sätta mig... Och då har vi en upphöjd tvättmaskin! :-)
Hoppas ni andra klarat er från allsköns baciller och har ni inte det - krya på er!
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: