Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Onsdagspyssel!

Kategori:

Hej! Blev inget skrivet igår, det mest spännande som hände var att vi var på tippen ;-) Ikväll har S. målat lilla hallen uppe medans jag var och handlade inför helgen, vill verkligen slippa det på fredag! Så nu har jag en glutenfri deg på jäsning då en liten grabb inte tål det, blir mycket spännande att se om takterna sitter i... Måste nog provsmaka innan jag vågar servera det ;-) Mästerkocken rullar på tv'n och jag sitter lugnt och konstaterar att jag aldrig skulle ställa upp i nåt liknande... Skulle kräkas av nervositet bara de tittar på en haha! Imorrn blir det stallet och i helgen blir det nog inte så mycket husgöra så att ni vet om det blir dålig bloggning :-)
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: