Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Vad hände?

Kategori:

.... ligger som en klubbad valross i fåtöljen

med Jamie Oliver och hans 15-minutersmat på tv:n. Skulle vart i stallet egentligen men blev helt sänkt på väg hem och var helt säker på att flunsan tagit mig i besittning! Hade lika ont i njurarna som när jag och M. kom hem från Barca för typ 2 år sen och då blev jag så sjuk så jag trodde sängen skulle smälta påmitten av min feber... Fryser och är flushed om vartannat och ont i kroppen, förhoppningsvis var det bara en lugn kväll som behövdes osså är jag pigg som en ko på grönbete imorrn! :-) Hoppas på det iaf ;-) S. ligger och sover i soffan bakom mig och har gjort det nån timme... Inte så välplanerat kanske men han får snusa vidare! Så ungefär på den partynivån är vi ikväll, fräsigt värre ;-)

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: