Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Exakt

Kategori: Allmänt

som jag föreställde mig hyllan i duschen, så ser den nu ut :-)

Älskar den! Ska fogas bara och sättas i spottar, sen är den komplett :-) I övrigt har vi haft en riktig småfixardag här hemma på bygget - slipat, målat, satt upp foder, spikat takfot, grundat och nåt mer också

Jag satte igång med att slipa förrådet imorse, S. byggde dörrkarm. Och nu ikväll ser det ut såhär

Förbaskat skönt att bli klar med det där! Sen gjorde vi ett ryck ute


och fick upp knutbräder och foder

och satte takfoten nu efter middagen, sen grundade jag den lite snabbt. Färdigstrykningen måste jag vänta med till imorgon men det går ju rätt fort :-) Ibland är det bara så skönt att vara helt klar med en grej på kvällen så att man kan köra på med nästa grej morgonen därpå! Men S. får gasa på med klädkammaren imorgon, han klarar nog 10 minuter utan mig ;-) Porten till garaget ser ut såhär utifrån gatan

En helt vanlig garageport alltså! :-) Nu ska jag faktiskt softa resten av kvällen, kom på mig själv förut med att tänka "hur ska han hinna det?" när S. sa att han skulle åka till gymmet senare... Sen insåg jag att man inte behöver jobba till 22:20 varje kväll! Hoppas ni alla mår bra, och att ni har massa solsken på er :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: