Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Mardröm!

Kategori: Allmänt

kom in efter att ha gjutit plintar på ena kortsidan, den som köket är på. Använde vattenutkastaren och den var tydligen inte riktigt tät... Så när vi kommer in hör jag hur S. vrålar från köket och det är vatten precis på hela golvet och upp på väggipsen. Så nu väntar jag på att jouren via försäkringsbolaget ska ringa upp. Jag/vi brukar ju ta det mesta med en klackspark men nu blev det faktiskt för mycket även för oss. När S. förklarade att man måste bryta upp golvet och ta bort alla underskåp brast det och just nu känns allt bara skit! Orken var redan på upphällningen och nu vet jag faktiskt inte hur kraften ska hittas till att ta sig igenom det här. Får se när jag orkar blogga igen

Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    Usch så hemsk, tänker på er!
    kramt

    2013-07-22 | 18:42:49

Kommentera inlägget här: