Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Hundra knyck!

Kategori: Allmänt

Ännu en dag som bara for förbi, men väldigt produktiv dag så det känns skönt :-)
S. har jobbat på med golvvärmen däruppe och 2 plåster och några strippar senare så är det klart!

Skåpet gick inte att hämta innan påsk, det var tydligen leveranstid på det... Sånt där man inte tänker på :-) Men när det kommer ska rören in och sen gömmer vi alltihopa!

Jag har varit en sväng på Bauhaus och köpt armering till S. varit på Ica, oljat bänkskivor, fixat i våran stöklåda (ni vet den där som man ska rensa i "sen") och så har jag gjort en västerbottenpaj till imorgon när vi ska käka brunch här hemma. Använder alltid det här receptet då jag tycker det är godast :-) Och det stämmer verkligen det där med att låta osten smälta!

Att jag inte tänkt på att jag kan fota av recept tidigare, stupid! Halverade receptet idagoch i en mindre form eftersom det ska vara i en buffé, men till midsommar kör jag på hela satsen - det går alltid åt :-)


Får stå till sig tills imorgon! Nu åkte S. till gymmet en sväng och jag ska se till att maten är klar tills han kommer hem tänkte jag så nu får jag sätta fart, blir en lugn filmkväll efter det! Hoppas ni alla haft en skön påskdag :-)
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: