Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Äntligen duk!

Kategori:

Så kom den upp till slut... Duken! :-) Var inte bara och bara att sätta upp den där inte... Eller jo det var det kanske men när herr "instruktioner är för idioter" och fröken "hålla koll på bröden i ugnen" ska montera gick det väl sådär... Milt sagt! Efter att ha plockat isär den i molekyler för att konstatera att nä, det bidde inge bra så la vi ner igårkväll och kallade på förstärkning :-) Så när jag kom hem från stallet idag var bäste storebrodern här och styrde upp torpet!

Den liksom fastnade där....

Och där.... Utelämnar det faktum att vi stod på stege och bänk i 50 minuter med armarna upprätt eftersom vi inte fick ner dukskrället!

Skruvarverkstad!
Och ÄNTLIGEN, efter många upp och ner och ploppande av fjädrar och inställningar kör nu grabbarna grus sitt första lir :-) Välförtjänt!

En sjukt rolig grej är att jag blivit nominerad till årets byggblogg! :-D Det är Bauhaus som håller i det, 25.000:- i prispotten! Typ vad vi spenderade där på våra bänkskivor, bra återbäring om jag skulle vinna ;-) Tack till den som nominerat mig, bara att bli det känns hur kul som helst :-D Nu ska jag chilla resten av kvarten som är kvar den här kvällen, och imorrn är det ju freeedag hörni! Dagvill är bara förnamnet ;-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: