Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

En trevlig syn

Kategori:

mötte mig idag när jag kom hem

:-) S. är ledig den här veckan för att bygga garaget och här går det undan! Efter middagen frågade han om jag trodde att jag orkade hjälpa honom med några takstolar, annars skulle han inte ha så mycket att göra imorrn... Så vi provade och det gick :-)

Egensnickrade av LinLin bygg! Vi hittade en bra teknik, som iofs även innebar att jag fick hålla emot själv när S. bytte plats för att skruva... Kan väl säga att jag nog aldrig varit så nära likstelhet i hela mitt liv ;-)

Press emot!

Sen skruvade S. och jag tittade på ;-) Vi fick upp 4 av 6 takstolar så det är ändå godkänt för kvällsjobbskvoten känner vi :-)

När man kommer ut från andra hållet ser det ut såhär

Var lite osäker på hur stort garaget skulle kännas när vi satte igång, om det skulle ta över för mycket, men än så länge så känns det bra :-) Blir spännande imorrn när jag kommer hem, kanske hela klappet är klart ;-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: