Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Slippery when wet

Kategori:

Vi slapp regnet denna konsert tack och lov! I övrigt.... Eufori! I löööve Bon Jovi och speciellt live :-) Hade bestämt mig för att inte sjunga med eftersom min hals känns som ett K40's sandpapper och det gick bra... Första tre låtarna! Sen började han sjunga en akustisk version av Blood on blood så då dog jag lite grann och sen var det liksom kört... Lär få ångra det imorrn men det var det VÄRT!

Lite segare publik än när vi såg dom i Helsingfors men det tog sig :-)

The epic finale! Livin on a prayer och These arms, behövs inte mer än så ;-) Nu har jag slängt mig i sängen med förhoppningen om att vakna liiite piggare imorgon men det känns inte troligt just nu... I'll let U know :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: