Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Hej! Nu är jag tillbaka, hann aldrig blogga igår eftersom jag sov innan jag hade slagit av tändningen på bilen typ ;-) 40 st 15-åringar på bästa partyhumör gav en förkyld kurre en rejäl dansmatch... Vad gör man inte för att bjuda på lite underhållning? ;-) Blev liiite förvånad när jag kom hem vid 23:30 och såg det här...

Tänkte att S. glömt lampan på, men sen hör jag ett "hej!" och jorå, han var i full gång :-) "Jag fick sånt flow" haha! Men jag fick med mig honom in och så fick han fortsätta idag faktiskt :-) När jag kom hem var det såhär fint


Panel för lilla fröken att måla! Finfint blir det, han är snabb som en iller min lilla handyman :-D Imorrn ska vi fortsätta, jag ska bränna in till stan em snabbis och klippa mig men jag hinner nog lite av allt hoppas jag! Och så ska ni få ett tips på ett gott tillbehör till grillat

Vispat ädelsmör - vispa smör med ädelost, peppra lite så är det klart :-) Busenkelt! Hoppas ni alla får en skön fredagskväll :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: