Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Värme!

Kategori:

Idag kom den med besked - värmen! :-) Har nästan smält bort i ett konferensrum nu på eftermiddagen. Kände imorse att jag ville ta en prommis innan frukost eftersom jag visste att det skulle bli en degig dag med utbildning fleeera timmar, så jag premiärade mina nya pjucks :-) Var ut en sväng nu också, helt mör i skallen!

Pink så in i bängen!
Var inte så svårt att få energi när man kliver ut till detta

:-) Ska kanske tillägga att jag fick ta lilla rundan istället för den planerade långa eftersom pumpen SÅKLART skulle krångla! Den har funkat klockrent i ett halvår, S. åker iväg en vecka och första dygnet börjar den larma... Vad är oddsen liksom??? Men jag plockade fram instruktionsboken och sen löste det sig, phew! Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: