Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Krämad

Kategori: Allmänt

Godkväll :-) Har haft en helt galen dag på jobbet, lagom kaxig just nu... Hade inskolningsdag för kuratorn som ska ta över efter mig och hade tänkt mig en lite soft dag med mycket "hängtid" med kidsen. Kunde jag ju fetglömma! Svängdörr deluxe idag plus alla grejer vi skulle hinna gå igenom ;-) Jodå, vi hann men kan tänka mig att hon är rätt mör nu stackarn! Känns iaf hur bra som helst med henne och jag känner mig 100 % trygg med att lämna över :-) Efter jobbet hade jag bokat in en Exuviance ansiktsbehandling på www.vendelsostudioskin.se, hon är toppen! Höll på i 1 timme och 20 minuter och fick både skalp och nackmassage, plus lite extra dutt med krämer :-) Ska gå snart igen, min stackars tonårshy behöver det... Sov som en kratta inatt så ikväll blir det tidigt, upp och hoppa imorgon för rättegång med 30 st 9:or :-) Kanske ska tillägga att det är studiebesök ;-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: