Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Upprätt sovning

Kategori: Allmänt

Höll på riktigt på att somna ståendes alldeles nyss, när jag borstade tänderna! Tröööött idag... Hade en fantastiskt skitdålig ridlektion idag, kan inte skylla på någon annan än mig själv. Min lärare sa när jag skulle sitta upp att "han är en utmaning, och det här är hans svåraste grej" Hmm, jaså säger du det?! Gudars vad jag kämpade, fick till det liiite grann på slutet, men tog nog slut på sista energin idag :-) När jag kom hem satte jag igång med cupcakesen till lördag, karamellfärgen är just nu min bästa vän ;-)





Mer rosa i verkligheten :-) 36 såna små raringar ligger nu och väntar på frosting som ska spritsas på på lördag! Nu säger jag godnatt :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: