Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Eldigt

Kategori: Allmänt

Alltså det är som att det brinner ute nu!

Tagen för en timme sen på min och mammas kvällspromenad :-) I övrigt är jag lite ynklig ikväll, var på vårdcentralen idag och tog bort fem födelsemärken på rygg och skulderblad. Har en stenskön läkare som frågade "ska du ha den här till nåt?" samtidigt som han pekade på ett märke på ryggen. "Haha nej sa jag, inte direkt." "Nä vad bra då tar vi den också, du tål ju bedövning" Och så satte han nålen och körde på! :-) Skönt att ha det gjort men nu börjar bedövningen släppa och det är ju mindre kul... Men men, borta imorgon :-) Jag tycker iaf att våran vårdcentral är fantastisk, alltid bra bemött och stensköna människor! Keep it up Vendelsö VC :-) Nu ska jag (försiktigt) sjunka ner i soffan och kolla på nåt, oklart vad som funkar ikväll... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: