Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Flinka fingrar

Kategori: Allmänt

Ännu en söndag! Vi startade med brunch här hemma

med M & P :-) Lite för mycket mat kanske som det så gärna blir när man sitter länge och äter ;-) Men vi piggade på oss och sen mötte jag och M. upp några andra kompisar i stan och begav oss till munchenbryggeriet där vi pärlade amband för allt vad fingrarna orkade!

Vill ni köpa ett eget hittar ni det på www.ungcancer.se, har ni tur får ni nåt av mina ;-) Sen har vi bara slappat här hemma och nu kollar vi på den rafflande partiledardebatten, börjar redan känna mig lite matt på alla PK-svar... Och det är nästan ett år kvar! Aja, de kanske taggar till sig på upploppet :-) Puss & kram!

Kommentarer

  • Ulla Laiho säger:

    Jag tog mig friheten att kopiera din bild på armbandet och lägga upp på min blogg. Säg till om du har något emot det.

    Ulla

    2013-10-07 | 17:23:39
    Bloggadress: http://www.minnatur.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: