Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Pö om pö

Kategori: Allmänt

Det bara kliar i fingrarna på mig att köpa ALLT jag vill ha hit hem på två röda... Men riktigt så enkelt är det ju inte, får göra som de flesta andra jag känner och ta det pö om pö. Kommer ihåg när vi började skissa på huset och jag sa till S. att "jag kommer behöva typ 100.000:- att inreda för" hehe ;) Och så är det ju, skulle alla gånger kunna handla för det men jag har väl sansat mig på att jag skulle låna upp på huset för det ;) Det som är prio 1 är en sån här säng till gästrummet

Hemnes dagbädd från Ikea. Om ni har en eller vet någon som vill sälja får ni gärna hojta till :) Nu ska jag göra mig iordning och åka in till stan, fikadejt med M. står på schemat! Puss & kram!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Finns många på blocket, brukar kosta typ 1500kr med madrasser! Iaf runt Örebro :)

    2013-10-31 | 19:04:29
  • Emelie säger:

    http://livethemma.ikea.se/kop-och-salj
    Ibland finns det faktiskt bra annonser där. Eller annonsera själv om du är Familymedlem. :)

    2013-10-31 | 19:37:48
  • Mikaela säger:

    Jag köpte en sån här i fyndhörnan på ikea, ouppackad i kartong för 1200 kr! Kartongen var lite skadad men vid koll under kartongskadorna var själva sängen oskadd :)

    Så det är mitt tips! Tycker dom på blocket brukar försöka få ut så mycket som möjligt för dom för att alla vill ha just sådana.

    2013-11-04 | 13:28:43
    Bloggadress: http://rocktastick.blogg.se

Kommentera inlägget här: