Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Sockertopp!

Kategori: Allmänt

Hej! Har precis masat mig upp från soffan till sängen, är ledig imorgon så ingen stress med att somna :-) Har legat och slösurfat på det mesta känns det som... Idag hittade jag iaf gardiner till sovrummet :-) Visar sen när de är på plats, just nu ligger de i en hög i tvättstugan och väntar på ett strykjärn... Och det kan de nog göra ett tag, hittade inga fina gardinstänger nånstans så jag har ändå inget att hänga upp dom på ;-) Var förbi tygaffären närmast oss igår och ville kolla pris på att sy upp gardiner till köket... 800:- (!) styck skulle de ha bara för arbetet, sen tillkom materialet. Känns som att jag lika gärna kan beställa de där på nätet jag sett men tyckt varit just i dyraste laget... Tydligen är det dyrt med hissgardiner! Eller rättare sagt, i bredd 130 cm ;-) Jaja, där kom kharman tillbaka som en fet smäll för att man babblade sig igenom 3 års syslöjd! När jag tröttnat på gardinletandet idag bjöd jag ner mig själv på kaffe hos M och de små liven...

Lilla sockertoppen Basse som man bara vill stoppa i fickan, så söt är han! :-D När vi kom hem hade S. fått efterlängtad post...

Tjoho, firman är nu ett faktum :-) Så om nån vill ha hjälp med diverse snickring är det bara att hojta till! Imorgon ska jag väl allmänt ta tag i läget här hemma med tvätt och annat pyssel, ni vet ledighetsgrejer :-) Puss & kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Woho! Grattis till S!!!

    2013-10-31 | 11:15:57

Kommentera inlägget här: