Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Vintage

Kategori: Allmänt

Godkväll :-) Blev inget Ikea för S. idag, vi får ta det en annan gång. När vi är laddade och redo och orken finns där... Att gå på Ikea tillhör som ni kanske misstänker inte en av mina favoritsysslor ;-) Har iaf fått hem bilderna som jag framkallat. Var ju inne på svartvitt men kände ändå inte att det var helt rätt och i färg ville jag inte heller ha dom. Men så hittade jag en skitpiffig grej på våran padda, ett slags "vintagefilter" som jag kunde redigera bilderna i :-) Och det blev ju jättebra hörni!

Ska bara köpa en till ram och bestämma vilka bilder som ska vart men det är ju petitesser :-) Framkallade några extra när jag ändå höll på, hittade så många bilder jag kunde tänka mig... Nu ska vi tina upp i soffan efter en snabb och uppfriskande (d.v.s svinkall) promenad - burr vad kallt det blev direkt! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: