Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bugg

Kategori: Allmänt

Hej! Jag glömde er inte igår men appen ville inte vara med och leka... Vi hade en ganska soft kväll med tisdagstacos i Sumpan :-)

Föråt oss litegrann som vanligt! Idag har jag varit i stallet med mamma och sen blev det soffhäng :-) Gjorde torsk till middag som ni ska få receptet på, också en sån tvärsnabb vardagsrätt: Lägg två torskblock i en form och häll vitt vin runt om, rätt ner bara. Sen blandar man det här

till en smet och häller över, inte så noga med måtten! Salta och peppra och pressa lite citron över, sen skjuts in i ugnen och låt den bli klar.

Idag körde jag på hederlig kokt potatis till :-) I övrigt har S. äntligen fått igång vår lilla minipc så att vi enklare kan surfa och så direkt via projektorn

Och den är inte större än ett USB-minne, superbra! Tackar vi storebror för som köpte den i present till oss :-D Nu ska jag fnula på helgens packning och sen gå och lägga mig i tid, skööööönt :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: