Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

forts...

Kategori: Allmänt

Nu! Går det bättre :-)

En del stigar och skogsvägar red vi på så att vi fick trava och galoppera ifred :-) Sen kom vi ut vid Djurgårdskanalen





Harmoniskt är bara förnamnet :-) Kommer vi definitivt göra om! Sen var det dags att sitta av och vi stannade en stund och hjälpte Claudia (ledaren) göra iordning hästarna efteråt, mysigt :-) Jag red på Ernie, en viljestark herre med rejäl tyngd på jorden

Ville inte riktigt styla upp sig men grymt skön att rida var han iaf! Så om ni är sugna på att ta en ridtur "mitt i stan" kan ni surfa in på www.hastakeriet.se :-) Haha en annan rolig grej som hände idag var när vi var på väg ner till stallet så kom det en Jack Russell mot oss, jag tänkte att "det är en sån där som prinsessan Madeleine har". Nu undrar ni nog varför i hela friden jag vet nåt sånt men det gör jag bara... Och på kryssningen pratade Martina Haag om att en av anledningarna till att hon vunnit "På spåret" är för att hon vet kändishundarnas namn! Så iaf pratar jag vidare med mamma och tycker hunden är ganska söt så jag tittar lite på den innan jag ser ägarens profil när hon går förbi... Och inser att det ÄR Madeleine! Haha! Mamma blev mest fundersam på att hon inte hade några livvakter ;-) Nu blir det en tidig kväll efter en minst sagt intensiv men helt underbar helg :-D Puss & kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    TACK för en helt underbar mysig helg !

    2013-09-22 | 20:52:44

Kommentera inlägget här: