Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Motsatser

Kategori: Allmänt

Haha ja om förra veckans ridlektion gick åt fanders så var det här totala motsatsen! Kom ganska tidigt och såg att jag fått en av mina två absoluta favvosar - Scherzo :-)

Vände bort huvudet som den lilla diva han är ;-) Gjorde iordning honom och hann gosa lite innan lektionen och sen var det bara fullständig samklang när jag kommit upp! Alltså allt satt... Lättsitsen, galoppen, halterna, ryggningen, traven...! Ni som rider förstår känslan jag försöker beskriva, ni andra - tja ni tycker nog att jag är lite knasig men ja'bju'på'den ;-) Grymt roligt när det klaffar är det iaf! Nu har jag packat klart inför imorgon då jag och mamma ska ut på äventyr, ska försöka uppdatera under helgen så gott det går. S. är hemma och håller ställningarna :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: