Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Organiserar!

Kategori: Allmänt

Hej! Idag gjorde jag ett ryck med klädkammaren och BÖRJADE åtminstone plocka upp saker... Tog mig tid att gå igenom allt ordentligt också = kastahögen växte sig större och större ;-) Men det känns skönt att iaf ha börjat! Vi valde tillslut Algot från Ikea, egentligen ville jag ha deras trälådor och stommar men det funkade inte med våra mått, så det var bara att tänka om. Blev bra ändå

Var förbi biltema på vägen hem och köpte dessa små fynd

Sammetsgalgar i 5-pack för 20 spänn! Tar ingen plats och kläderna sitter som berget :-) Köpte 25 stycken men ska nog införskaffa några till... När jag la ner för dagen hade jag hängt upp lite till vänster typ

Sen blev jag trött och la mig i soffan med en Amelia :-) Får se om jag gör nästa ryck imorgon, vore skönt att bli klar nu... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: