Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Rusar iväg

Kategori: Allmänt

Denna vecka hann knappt börja innan det liksom blev torsdag imorgon! Hann aldrig blogga igår, var helt slut efter sent föräldramöte. Denna dag har varit helt hysterisk med bland annat ett elevärende som tagit mycket tid med en hel klass, en språngmarsch med kaffeglaset skvimpandes för att stoppa en annan elev från att gå hem i fullständigt raseri, skojbråk som går överstyr med strypgrepp och tårar som följd plus en bortglömd tid hos läkaren som jag kom på mitt i ett viktigt telefonsamtal med en förälder... Och så lite annat jimsjams med annat! Men det är mitt jobb och jag älskar't :-) Sen när jag kom hem satt vi på altanen i full värme (!) och åtmiddag innan jag for till stallet med mamma

Ett rejält bett tog han idag i hennes hand men hon överlevde :-) Blir en tidig kväll idag, ska samla nya krafter inför imorrn då jag ska fortsätta med samma klass, ibland behövs det lite extra... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: