Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Planering!

Kategori: Allmänt

Hejhej! :-) Det här är första året nånsin som jag känner av tidsomställningen, och det gör jag med råge! Har varit helt sinnessjukt trött ända sen i söndags, hoppas råda bot på det nu när jag faktiskt redan (!) gått och lagt mig i sängen... Ska kolla på ett avsnitt hart of dixie först bara :-) Kvällen har annars gått åt till att slösurfa och planera USA-trippen och allt vi skulle vilja göra... Synd att allt ska vara så pjörskans dyrt bara! Man vill ju liksom gå på baseballmatch, flyga över grand canyon, gå på broadway, universal studios och sen ha lite pengar över till att äta också ;-) Sparar pengar är bara förnamnet vad vi gör här hemma nu! Gjorde ett inköp idag och det var gräsfrön :-) Började googla på detta med att så gräsmatta men usch vad jobbigt det verkade med allt möjligt som skulle krattas och vältras och trampas och fan å hans moster ! Så då pratade jag helt enkelt med pappas sambo som är trädgårdsexpert och så var det problemet löst - bara att så :-) Det bli bra det! Och blir det inte det får hon komma upp och peka med hela handen ;-) Nu ska jag ägna mig åt seriekollande och sen somna spädbarnstidigt... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: