Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

"Arbetsdag"

Kategori: Allmänt

Hej! Har precis kommit hem från en råsvettig ridlektion och tryckt i mig middag som min käre snickare fixat :-) Döskönt att inte behöva dona med huset hela tiden! Idag har jag haft en sån där skön dag på jobbet, hann t.o.m få naglarna målade ;-)

Inte "riktigt" min färg men jag har inte hjärta att säga nej när de vill sitta och pyssla samtidigt som man får all info man behöver om allas sommar och nuläge :-) Vi pratade om att vi skulle ha en maskeraddag vid halloween där alla ska komma "tvärtom" mot vad de brukar ha på sig. Vilket innebär att jag ska ha massa rosa på mig kom de fram till... Får se om jag får med mig resten av personalstyrkan på tåget :-) Nu ska vi kolla på sista avsnittet av Suits - BÄSTA SERIEN NÅNSIN ifall jag inte har sagt det! Puss & kram!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vill du ha rosa stuff kan du låna av mig :)

    2014-08-22 | 14:00:03

Kommentera inlägget här: